صادرات خرما به ترکمنستان

صادرات خرما به ترکمنستان به دلیل نزدیکی دو کشور و فاصله ی کم باعث می شود بسیاری از هزینه های حمل و نقل برای صادرات از بین برود . وجود مرز مشترک و انتقال سریع بار از ایران به ترکمنستان باعث می شود صادرات خرما به این کشور برای شرکت های صادر کننده خرما سود مناسبی را داشته باشد . 

صادرات خرما به ترکمنستان

اگر می خواهید در زمینه صادرات خرما به ترکمنستان اطلاعات بیشتری کسب کنید و  با کارشناسان شرکت خرمای کریستال با سال ها سابقه در زمینه صادرات خرما به سراسر جهان مشورت فرمایید لطفا از طریق شماره های زیر اقدام کنید : 

۰۲۱۲۲۶۰۳۲۸۵

۰۹۱۲۲۷۵۹۴۸۷

ترکمنستان کشوری در آسیانه ی میانه با قدمت تاریخی زیاد می باشد که در حال حاضر نزدیک به 6 میلیون نفر جمعیت دارد ، باتوجه به اینکه در گذشته ترکمنستان قسمتی از ایران بوده همین باعث می شود  ریشه های فرهنگی مشترک بین ایران و ترکمنستان وجود داشته باشد و مردم این کشور به مصرف خرما علاقه داشته باشند . به دلیل کیفیت بالای خرمای صادراتی ایران ، قیمت مناسب ، بسته بندی مناسب و جذاب و همچنین روابط خوب سیاسی دو کشور زمینه را برای صادرات خرما به این کشور فراهم کرده است . هر چند دلیل اصلی استقبال مردم ترکمنستان از خرمای وارداتی از ایران کیفیت بسیار خوب و شهرت جهانی خرمای ایرن می باشد . 

 

صادرات خرما از ایران به ترکمنستان

شرکت صادرات خرمای کریستال با توجه به تجربه ی بیش از 2 دهه در زمینه ی صادرات خرما و آشنا به قوانین صادراتی ایران و همچنین ترکمنستان آماده ی صادرات مستقیم خرما به ترکمنستان و همچنین همکاری با سایر شرکت های صادرات خرما ، برای صادرات به ترکمنستان می باشد .   

 

شرکت خرمای کریستال علاوه بر کشور ترکمنستان به کشورهای زیر نیز خرما صادر می کند : 

صادرات خرما به فرانسه

صادرات خرما به پاکستان 

صادرات خرما به مالزی

صادرات خرما به هند

صادرات خرما به ترکیه 

صادرات خرما به لبنان 

صادرات خرما به سوریه 

صادرات خرما به گرجستان 

صادرات خرما استرالیا 

صادرات خرما به آلمان 

صادرات خرما به اسپانیا 

صادرات خرما به ایتالیا 

صادرات خرما به مقدونیه 

صادرات خرما به لتونی 

صادرات خرما به چین 

صادرات خرما به عراق

صادرات خرما به  بلاروس