پادشاه مطلق فدرال به عنوان خریدار خرمای ایران

پادشاه مطلق فدرال به عنوان خریدار خرمای ایران

امارات متحده عربی، یا به صورت خلاصه امارات یک پادشاهی مطلقه فدرال در جنوب غربی قارهٔ آسیا و در شرق شبه جزیره عربستان، در خاورمیانه است .

جهت آشنایی بیشتر با کشور امارت می توانید با شرکت کریستال در این مقاله همراه باشید…

همسایگان کشور امارت 

این کشور از جنوب با قطر و عربستان سعودی، از شرق با عمان و از شمال با خلیج فارس همسایه است.

 

موقعیت جغرافیایی

مساحت این کشور ۸۳٬۶۰۰ کیلومترمربع است که از نظر پهناوری در رده ۱۱۵ دنیا قرار می‌گیرد. دارای آب‌وهوایی بیابانی و سرزمینی هموار است که قسمت شرقی آن کوهستانی و سردتر است و تنها ۰٫۷۷ درصد خاک آن قابل کشاورزی است.

محدوده امارات متحده عربی به شرح زیر است:

از شمال و شمال غربی به خلیج فارس، از جنوب و جنوب غربی به عمان و عربستان سعودی، از سمت غرب به قطر و عربستان سعودی، و از سمت شرق به دریای عمان و عمان محدود می‌گردد.

 

همچنین شما می توانید جهت خرید خرما، ابتدا با مشورت با کارشناسان ما از آخرین قیمت خرما آگاه شده و از طریق سفارش آنلاین خرما اقدام نمایید.

جمعیت کشور امارت

براساس تحقیقات انجام گرفته و همچنین سرشماری ها،جمعیت این کشور ۸٫۱۰۶٫۰۰۰  محاسبه گردیده است و این کشور در رده ۹۴امین کشور پرجمعیت جهان قرار دارد.

اقتصاد امارت

امارات یکی از بزرگترین ذخایر نفتی دنیا را در اختیار دارد و تولید ناخالص سرانه آن در حد ثروتمندترین کشورهای اروپای غربی است.

همچنین علاوه بر نفت می توان اشاره داشت که این کشور جزو ده کشور اول و برتر خریداران خرما نیز هست. از این رو می توان اذعان داشت که تجارت دیگر این کشور که هزینه های بسیاری را در برداشته ، خرما است که با خرید آن بخصوص از کشور ایران توانسته رتبه ششم لیست خریداران خرما را از سال 96 به خود اختصاص دهد.

جهت آشنایی بیشتر با انواع خرما ها می توانید به صفحات خرماپیارم، خرما شاهانی، خرما مضافتی، خرما ربی، خرما خاصویی، خرما کلوته، خرما زاهدی، خرما کبکاب و خرما زردعسلی مراجعه نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *