لیست کلیه ی گواهینامه ها و تقدیر نامه های شرکت خرمای کریستال

گواهینامه ی حلال

 

حلال به عنوان یک استاندارد جهانی، معیاری از کیفیت غذای سالم و بهداشتی در جهان، عاملی برای توسعه مبادلات محصولات و صنایع غذایی در بین کشورهای اسلامی و غیر اسلامی است. رعایت استانداردهای حلال به ویژه برای واردات محصولات به کشورهای اسلامی و مصرف جوامع مسلمان در کشورهای غیر اسلامی ضروری است، لذا شرکت خرمای کریستال در راستای احترام به حقوق مصرف کنندگان در سراسر دنیا ,خود را ملزم  به طی مراحل اخذ این نشان بین المللی از معتبر ترین نهاد ذیصلاح این امر یعنی ” موسسه جهانی حلال ” نمود.و پس از  آماده سازی زیر ساخت های لازم و انجام ممیزی های گوناگون موفق به اخذ این نشان مهم غذایی از  سوی “موسسه جهانی حلال “گردید.

 

گواهینامه های ایزو 

شرکت خرمای کریستال به هدف نهادینه کردن بهبود کیفیت فرآیندهای تولید، رعایت اصول ایمنی، حفاظت از محیط زیست و عمل به تعهدات اجتماعی خود اقدام به استقرار سیستم های مدیریت براساس استانداردهای جهانی کرده است لذا جهت این امر شرکت ICB ایتالیا یکی از باسابقه ترین و مطرح ترین شرکت های بین المللی استاندارد جهانی با استقرار کارشناسان خود در مجموعه و ممیزی های سیستماتیک و منظم چارچوب های لازم برای ایجاد استاندارد های بین المللی مواد غذایی و مدیریتی را فراهم نمود.و سرانجام شرکت خرمای کرستال در سال ۲۰۱۷ موفق به اخذ استاندارد های ذیل از شرکت ICB ایتالیا گردید

ایزو ۹۰۰۱

استاندارد سیستم مدیریت کیفیت , بدین معنی که این استاندارد به دنبال ایجاد سیستمی است که کیفیت را در سراسر سازمان مدیریت کند

 

ایزو ۲۲۰۰۰

هدف از تدوین استاندارد ایزو ۲۲۰۰۰، تعیین الزامات سیستم مدیریت ایمنی مواد غذایی است که برای اثبات توانایی کنترل خطرات ایمنی مواد غذایی  یک سازمان در زنجیره  مواد غذایی لازم می باشد.

 

سایر گواهینامه 

 

گواهینامه GMP

GMPمخفف ( Good Manufacturing Practices) و به معنای روشهای خوب ساخت میباشد که از جمله استاندارد های پیش نیازی در برقراری سیستم های بهداشتی مدرن محسوب میگردد. GMP پایه و اساس نظام*های ایمنی مواد غذایی و اجرای این اصول سلامت محصول را طبق استانداردهای مورد نظرتامین میکند.

 

گواهینامه HACCP

HACCP مخفف Hazard Analysis and Critical Control Point، به‌منظور کاهش ریسک سلامت مصرف‌کنندگان مواد غذایی می‌باشد.
سیستم HACCP درواقع نوعی روش سیستماتیک بررسی مواد اولیه، فرآیند، فرآورده نهایی، شرایط جابه جایی و نگهداری، بسته‌بندی و توزیع مواد غذایی است HACCP این امکان را می‌دهد که نقاط حساس و خطرآفرین تولید شناسایی‌شده و با دقت بیشتری تحت نظارت قرار گیرند.

 

گواهینامه BRC

(British Retail Consortium ( BRC
 
این استاندارد اروپایی با تکیه بر کیفیت  و در نظر گرفتن بهداشت در تولید فرآورده های غذایی  و زنجیره تولید ،مواد غذایی را تضمین می کند.
مزایای پیاده سازی سیستم BRC در سازمان:
    نمایانگر توجه و تعهد تولید کننده به اهمیت سلامت مصرف کننده است
    استاندارد BRC هم استاندارد سیستم و هم استاندارد محصول است
    استاندارد BRC الزامات شرایط خوب عملیات( GMP)، سیستم مدیریت کیفیت و سیستم HACCP را پوشش می دهد.
    افزایش رضایت مشتریان
   نشان دهنده كیفیت ، ایمنی،صلاحیت و كارائی در انجام فرایند تولید،بسته بندی و توزیع 
    آزمایشات كنترل كیفی پرهزینه به سمت تفكر پیشگیرانه  می رود.

 

استاندارد IFS

باتوجه به نیاز خریدارن مواد غذایی در فروشگاه ها به کسب اطلاع از نحوه تامین مواد اولیه و کحصولات غذایی،دست اندر کاران فروش مواد غذایی در کشور فرانسه وآلمان در هماهنگی با دیگر کشور های جهان اقدام به تدوین استاندارد بین المللی غذا
International Food Standard نمودند.

 

 

بهداشت

 

با توجه به اجباری بودن پروانه بهداشت خرما،شرکت خرمای کریستال در بدو  تاسیس مبادرت به اخذ پروانه بهداشت(سیب سلامت)از سازمان غذا و دارو نمود و پس از آماده سازی زیر ساخت های لازم و طی مراحل سخت گیرانه سازمان غذا و دارو موفق به اخذ ۱۱  نوع پروانه بهداشت برای خرمای های کبکاب،کلوته،خاصویی،ربی،رطب،شاهانی،مضافتی،هلیله ای،قصب،پیارم،سایر  در اوزان ۲۵۰، ۵۰۰،۵۵۰ ، ۶۰۰ ، ۶۵۰، ۸۰۰ ، ۸۵۰ ، ۹۰۰، ۱۰۰۰ گرمی و در اوزان فله ۲،۳،۵،۱۰ کیلوگرمی گردید و در این زمینه جزء پیشتازان صنعت خرما در کشور محسوب گردیده است.
 
 
 
شماره شناسه نظارت:۱-۳۴/۱۱۱۰

 

استاندارد ملی

با توجه به اجباری بودن استاندارد خرما،شرکت خرمای کریستال در بدو تاسیس مبادرت به اخذ پروانه استاندارد ملی از” سازمان ملی استاندارد ایران ” نمود و پس از آماده سازی زیر ساخت های لازم و طی مراحل مختلف سازمان ملی استاندارد ایران موفق به اخذ ۱۱ نوع پروانه استاندارد برای خرماهای کبکاب،کلوته،خاصویی،ربی،رطب،شاهانی،مضافتی،هلیله ای،قصب،پیارم و خرمای سایر(استعمران)گردید که در این زمینه تنها شرکت تولید و بسته بندی خرما در ایران میباشد که موفق به اخذ همزمان ۱۱ پروانه بهداشت و استاندارد خرما گردیده است.

با ارسال کد ده رقمی شماره پروانه استاندارد درج شده بر روی کالاها و فرآورده ها به سامانه پیامک ۱۰۰۰۱۵۱۷ از  اصالت و زمان اعتبار پروانه و مشخصات دیگر کالا اطلاع حاصل نمایند.