خرید آنلاین خرما

خرید آنلاین خرما

می توانید خرید آنلاین خرما را از برند اول خرمای کشور یعنی شرکت کریستال انجام دهید .

می توانید سفارش آنلاین خرما را برای تناژ های بالا در سایت دهید و برای خرید خورده با کارشناسان تماس بگیرید .

برای خرید آنلاین خرما با کارشناسان شرکت که شماره ی آن ها در پایین صفحه و در قسمت سبز رنگ ذکر شده است تماس حاصل فرمائید .

پیشینه ی خرید آنلاین در ایران

اولین خرید آنلاین محصول در ایران از یک سایت را میتوان به سال 1385 اطلاق داد.

دیجیکالا نخست سایت بررسی و مقایسه دوربین عکاسی و تلفن همراه بود که پس از مدتی دسته ی لپتاپ هم به این سایت اضافه شد و تا مدتها با همین مقایسه و بررسی در اینترنت معروف شد که شروع به خرده فروشی محصولات در تعداد اندک کرد.

در سال 92 بصورت ناگهانی اقدام به اضافه کردن دسته های فروش لوازم بهداشتی و آرایشی و تزئینی کرد و رفته رفته سایت های دیگری از این کار الگو گرفتند و فروشگاه های اینترنتی یکی پس از دیگری در کشور به راه افتادند.

شیوه ی تحویل اجناس ابتدا کمی سخت تر بود و آن موقع هنوز خودروهای مخصوص تحویل اجسام بزرگ در دسترس نبود ، اما با گذر زمان امکانات بیشتر شد و جزئیات بیشتری در پروسه خرید آنلاین و تحویل کالا بوجود آمد.

از نمونه های آن میتوان به اضافه شدن امکان انتخاب موعد تحویل در سایت ها اشاره کرد، زیرا دیگر نیاز نبود که ما چند روز برای تحویل کالا منتظر بمانیم و هیچ نظری نداشته باشیم که چه زمانی قرار است کالا بدستمان برسد.

از دیگر جزئیات اضافه شده میتوان به برقرار شدن امکان انتخاب در شیوه ی پرداخت هزینه ی محصول اشاره کرد .

فروشگاه های اینترنتی انقلابی در زمینه ی خرید و فروش بودند.

فروشگاه هایی در زمینه های مختلف که امکان خرید آنلاین اجناس و خوراکی هایی همانند خرید آنلاین خرما را راحت تر میکرد .

بطور مثال تصور کنید برای تامین هر کالا باید به بازار میرفتیم و در مجموعه ی تامین کننده ی آن محصول به دنبال برند مورد نظر خود میگشتیم.

شاید این کار در کلان شهر ها ممکن باشد ولی بسیاری از شهرستان ها و روستاهای کشور هنوز خرید های خود را به دلیل نبود امکانات کافی، با مراجعه به شهر ها تهیه میکنند.

سایت دیجیکالا اظهار کرد که بسیاری از خریداران محصولات آنها از شهرهای خارج از تهران هستند، این مسئله میتواند دلیلی بر کمبود امکانات در شهرستان های دیگر و تلاش مثبت و ارزشمند سایت های فروشگاه اینترنتی برای رفع نیاز مردم باشد.

مزایا و معایب خرید اینترنتی

 هنوز هم بسیاری از مردم گوشه و کنار کشور حتی نام فروشگاه اینترنتی را هم نشنیده اند و ازین موضوعات بی خبرند که باید اطلاع رسانی های لازم جهت آشنایی بیشتر با این بستر های اینترنتی فراهم شود.

هنوز هم عده ای خرید اینترنتی را دروغ می نامند و هیچگونه اعتمادی به اینگونه سایت ها ندارند که در بعضی اوقات عدم پاسخگویی مناسب ، عدم تحویل کالای مورد نظر، و وجود خدمات پس از فروش ناقص را میتوان از دلایل بی اعتمادی افراد دانست. 

از مزایای خرید اینترنتی میتوان به این موارد اشاره کرد : امکان بررسی و مقایسه محصولات قبل از خرید، امکان مشاهده نظر خریداران قبلی این محصول و توصیه ها و پیشنهادات آنها، صرفه جویی بسیار زیاد در وقت، امکان دسترسی 24 ساعته به محصولات،خرید از هرجای کشور و از بین رفتن بُعد مسافت، و از طرفی مزایای مورد استفاده فروشندگان میتوان به امکان پاسخگویی و تعامل بین فروشنده و مشتری، توجه به موضوعاتی که خریداران قبل از خرید در آن دقت میکنند،

امکان بهبود خدمات و پیشرفت و اضافه کردن قابلیت های جدید و شناخته شدن در کل کشور و یا کل جهان نام برد.

قطعا این خرید آنلاین معایبی هم بهمراه دارد که از جمله آنها میتوان به کلاهبرداران اینترنتی، عدم تشابه محصول با عکس ها و توضیحات مربوطه به آن در سایت،عدم امکان پرسش و پاسخ لحظه ای بین مشتری و فروشنده، نبودن امکان تست و امتحان کردن کالا و … اشاره کرد. 

انتظار میرود سایت های ناظر از جمله پلیس فتا به شکایات درگاهی و فروشگاهی توجه کند و با متخلفین برخورد قاطع داشته باشد تا این عرصه پیشرفت لازمه را در کنار برقراری فضای امن اینترنتی در کشور بکند.

با بررسی کامل و جامع مزایا و معایب خرید اینترنتی، در نتیجه ی کلی میتوان مزایا را به معایب ترجیح داد و تصمیم به خرید گرفت.

البته باید این موضوع را هم در نظر گرفت که در سایت های کلاهبرداری متوجه شدن این موضوع گاهی سخت میشود و شرایط طوری عادی جلوه داده میشود که مشتری ترغیب به خرید  میشود در حالی که باید به استاندارد ها و گواهینامه های فروش دقت کرد و ضامن بودن فروشگاه و تهعد به خدمات  را قبل از خرید مورد بررسی قرار داد.

میران خرید اینترنتی

با توجه به آمار اعلام شده از سوی شاپرک ، مجموع تراکنش درگاه های پرداخت در سایت های اینترنتی در سال 96 به بیش از 138 هزار میلیارد تومان رسیده است که این مبلغ در سال 97 با گرانتر شدن محصولات و توسعه خرید اینترنتی ، پیشرفت داشته است و نمیتوان از سود فروشندگان و رضایت ها و ناراضایتی های مشتریان چشم پوشی کرد.

البته باید این موضوع را هم خاطر نشان کرد که بزرگترین فروشگاه آنلاین دنیا یعنی همان آمازون تحویل بار مستقیم به ایران را ندارد و ایرانی ها نمیتوانند حتی با در دست داشتن دلار بصورت مستقیم ازین فروشگاه خرید کنند.

در این فروشگاه  تقریبا میتوان گفت همه چیز پیدا میشود!

قطعا یکی از خریداران اصلی این سایت مردم ایران میشدند اگر امکان خرید مستقیم فراهم بود.

اخیرا تعدادی از سایت ها دست به ابتکاری زده اند و امکان خرید غیر مستقیم از آمازون ولی با هزینه ی بیشتر فراهم کرده اند، به این صورت که شما لینک URL محصول مورد نظر خود را از آمازون به این سایت ها میدهید و آنها در لحظه قیمت را از دلار به ریال تبدیل میکنند و بر اساس حجم و جرم محصول هزینه پست را تا ایران برای شما مشخص میکنند.

با مقایسه هزینه تمام شده ی خرید یک محصول مشابه از داخل ایران و از این سایت های خرید از آمازون، متوجه میشوید که اصلا خرید از این سایت ها بصرفه از نظر هزینه اقتصادی نیست ولیکن در مواردی شما نمیتوانید یک محصول مورد نیاز و مهم را در داخل ایران پیدا کنید و مجبور به اینکار میشوید.

قدرت خرید مردم

قدرت خرید مردم همواره جز مسائل مهم در کشور است که از اقتصاد تاثیر میپزیرد و اثر متقابل به اقتصاد میگذارد.

به این دلیل که در هر صورت این مردم هستند که با خرید کالا های اساسی و جانبی چرخ اقتصاد را میچرخانند. در سال 91 با رشد ناگهانی قیمت دلار از 1100 تومان به 3500 تومان قدرت خرید مردم بشدت کاهش یافت ولی کم کم با رشد اقتصاد و صادرات کشور ، چرخه خرید و فروش روال عادی خود را طی میکرد تا اینکه در سال گذشته نرخ دلار ناگهانی سر به فلک کشید و تا 17 هزار تومان هم رفت و نوسانات بازار بسیار زیاد شد.

آمارها حاکی از کاهش 40 درصدی قدرت خرید مردم در 6 ماهه نخست سال 97 است، که این آمار تغییر خوشایندی در سال 98 نخواهد داشت و قطعا روند نزولی قدرت خرید مردم بیش از پیش طی خواهد شد. 

زمانی که مردم قدرت خرید کمی نسبت به قبل داشته باشند طبیعتا کالاهای هرچه غیر ضروری تر را از خرید خود حذف میکنند که خرما نیز جز این محصولات غیر ضروری است  و این موضوع به اقتصاد کشور صدمه ی جدی وارد میکند ،زیرا که بسیاری از تولید کنندگان محصولات داخلی با کمبود فروش و به اصطلاح ورشکستگی مواجه میشوند .

امروزه قیمت تقریبا همه ی محصولات وابسته به قیمت دلار است، حتی اجناسی که در داخل کشور و با مواد اولیه داخلی تولید میشوند.

طبیعی است کالای غیر ضروری که مردم روزانه از آن استفاده میکرده اند ، امروزه با چند برابر شدن قیمت آن ، عده کمتری توان مصرف آنرا دارند.

این خرید کمتر ، سبب شده این روزها جمله ی ” قدرت خرید مردم، انبار هارا پرکرد ” را زیاد بشنویم.

عرضه و تقاضا کم میشود ، مردم کالاهایی که نه حتما جنبه ی حیاتی در زندگی داشته بلکه جهت سرگرمی آنها و امید بیشتر به زندگی بوده را نمیتوانند مانند قبل تهیه کنند و همین موضوع سبب تبدیل شدن ایران به در سال 2018 ، چهاردهمین کشور غمگین جهان شود و نرخ امید به زندگی در این کشور کاهش پیدا کند.

پیش بینی با توجه به آمار ها نشان داده است این وضعیت حداقل تا 1400 بدتر خواهد شد. 

روش های خرید خرما

از قدیم خرما را به روش سنتی یعنی رفتن به مغازه و خرید از خرده فروشی ها تهیه میکرده اند .

امروزه دو روش برای خرید خرما وجود دارد که عبارتند از خرید سنتی و خرید آنلاین .

در روش آنلاین شما میتوانید خرما را مانند اجناس دیگر ، از سایت سفارش دهید و در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

خرما میوه ای است که نمیتوان آنرا مانند بقیه میوه ها از هرجای غیر مطمئن تهیه کرد.

همچنین می توانید قیمت خرما را از کارشناسان شرکت جویا شوید .

خرما میتواند با مشکلاتی همچون ترش شدن و دیگر مشکلات مواجه شود .

برای جلوگیری از هدر رفت هزینه و حفظ سلامت خود نیاز است که  از فروشگاه های مطمئن خرید کنید.

شرکت کریستال خرید آنلاین را ممکن کرده و شما میتوانید براحتی با کارشناسان فروش ما در همه روز های هفته تماس برقرار کنید و از قیمت ها مطلع شوید .

همینطور میتونید خرید خرمای مضافتی را از شرکت ما انجام بدید . 

همینطور که گفته شد خرید آنلاین خرما از جاهای مطمئن مانند کریستال خیال مشتری را از ضمانت محصول و پایبندی به حقوق مشتری راحت میکند .

در قسمت انواع خرما ها شما میتوانید با خرما های درجه یک ما آشنا شوید و از طعم دلپذیر خرمای ناب کریستال امتحان کنید.

خرید آنلاین خرما مضافتی 

خرما مضافتی را که یکی از محبوب ترین خرما در بین ایران هست می توانید از شرکت کریستال تهیه کنید . 

خرید در نیمه شب !

با تدابیری که در قسمت فروش سایت کریستال دیده شده شما میتوانید در هر زمان از روز حتی نیمه شب و از هرکجا ، فقط با وصل شدن به سایت و وارد کردن اطالاعات مورد نیاز سفارش خرید خرمای خود را ثبت کنید .

ویترین شرکت کریستال 24 ساعت هر روز هفته به روی مشتریان باز است .

برای اولین بار است که در کشور خرمای با کیفیت ایرانی را میتوان خیلی راحت و با چند کلیک ساده از سایت خرید .

خرید آنلاین خرما در هر زمان را با ما تجربه کنید .

این موضوع سبب شده است شما عزیزان قادر به انتخاب از انواع مدل های خرمای کریستال در تناژ دلخواه شوید.

پیگیری و ارسال

در طول روز  آماده ی خدمات و ثبت سفارش هستیم و در صورتی که مشتری عزیزی در هنگام شب سفارش خود را در سایت ثبت کند، صبح روز بعد و در اسرع وقت سفارش پیگیری و شرایط ارسال مهیا میشود. پس هیچوقت نگران دیده نشدن و گم شدن سفارش خود نباشید.

تخفیف در خریدهای بعدی

با یکبار خرید خرمای درجه یک کریستال مشتری دائمی ما خواهید شد و ممکن نیست بتوانید خرمای برند دیگری را به خرمای ما ترجیح دهید.

از بسته بندی گرفته تا مزه  و شکل خرما همگی در کریستال یک پله بالاتر از شرکت ها دیگر قرار دارند. مشتریان دائمی شرکت کریستال از تخفیف خوبی بهره مند میشوند.

تضمین کیفیت

خرمای کریستال با استاندارد های جهانی جلو میرود و شرکت ما بهترین صادر کننده ی خرما میباشد.

تضمین کیفیت در شرکت های صادراتی و حرفه ای و رتبه اول، همیشه وجود دارد. کریستال با تضمین درجه یک بودن خرمای خود اعتبار بسیاری در بازار خرما کسب کرده است.

خرید آنلاین خرما کبکاب 

خرما کبکاب  را که یکی از محبوب ترین خرما در بین ایران هست می توانید از شرکت کریستال تهیه کنید . 

خرید آنلاین خرما زاهدی

خرما زاهدی که یکی از ارزانترین خرما ها می باشد را می توانید از شرکت ما تهیه کنید .

همچنین می توانید خرمای لوکس را از شرکت ما نیز تهیه کنید . 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *