برای راحتی سفارش می توانید سفارش آنلاین را از طریق فرم انجام دهید تا کارشناسان فروش در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و یا برای ارتباط با کارشناسان می توانید روی دکمه ها کلیک کنید.

سفارش آنلاین خرما

سفارش آنلاین خرما چه مزایایی دارد ؟ 

در سفارش آنلاین هزینه های رفت و آمد از بین می رود و در وقت نیز صرفه جویی می شود .

یکی دیگر از مورادی نیز که می تواند سفارش آنلاین را در میان مردم به خوبی رواج دهد امکان سفارش در هر ساعتی از شبانه روز می باشد.

در سفارش آنلاین خرما باید چه نکاتی را در نظر بگیریم ؟

هنگام سفارش حتما اطلاعات شرکتی که میخواهیم سفارش دهیم را بررسی کنیم که دارای استانداردهای لازم باشد .

همچنین باید قبل از سفارش با شرکت تماس بگیریم و از آخرین قیمت خرما مطلع شویم چرا که قیمت نوسانات زیادی دارد.

همچنین در هنگام خرید خرما باید به نکات خرید خرما توجه داشت .

خرید اینترنتی در کشور

امروزه به کمک فروشگاه های مورد اعتماد ایترنتی که در کشور بوجود آمده اند ، خرید و اعتماد مردم به اینگونه سایت ها بیشتر شده است.

خرید بصورت اینترنتی مزایا و معایبی دارد .

از جمله مزایای خرید اینترنتی میتوان به صرفه جویی در وقت  اشاره کرد .

برای مثال  رفت و آمد به یک مغازه برای خرید یک کالا در نقطه ای از شهر که از محل سکونت شما فاصله دارد ممکن است چند ساعتی طول بکشد و حتی بعد از رسیدن شما آن کالا تمام شده باشد ولی با خرید اینترنتی شما با چند کلیک ساده میتوانید محصول مورد نظر خود را بخرید و همچنین به نظرات کاربران خریدار آن محصول نگاه کنید.

از دیگر مزایای خرید اینترنتی میتوان به مقایسه آنلاین و راحت قیمت چند محصول مشابه یا غیر مشابه اشاره کرد .

بدین صورت که نیازی نیست شما اصطلاحا یک طرف بازار را بگردید برای قیمت گرفتن و فقط کافیست قیمت چند سایت فروشنده آن محصول را مقایسه کنید.

مزیت دیگر خرید آنلاین این است که شما طبق قوانین خرید اینترنتی در صورت خرید از یک سایت معتبر و عدم تشابه کالا با عکس یا توضیحات آن، میتوانید محصول را پس بدهید و همچنین کالا های اینترنتی معمولا دارای گارانتی از شرکت های مطمئن هستند و شما میتوانید به اصالت کالا اطمینان کنید.

این موضوع که سایت های فروشگاه اینترنتی مانند دیجیکالا به رضایت مشتری اهمیت میدند سبب شده است که فروشندگان به تدریج بیشتر شده و از طرفی هم محصولات بیشتری برای ارائه به مشتریان در سایت حاضر شود

اینماد یا نماد اعتماد الکترونیک ، نماد هایی هستند که با شرایط و رعایت ضوابط خاصی به فروشگاه داده میشوند و با وجود این نماد ها در سایت های خرید آنلاین ، مشتری راحت تر میتواند اعتماد و خرید کند.

از مزایای دیگر بعضی فروشگاه های اینترنتی میتوان به امکان پرداخت هزینه محصول در محل تحویل اشاره کرد.

به این صورت که شما میتوانید در لحظه خرید در درگاه بانکی سایت بصورت آنلاین هزینه را پرداخت کنید و یا اینکه در زمان رسیدن محصول به محل تحویل، هزینه را نزد مامور پست کارت به کارت کنید.

خواندن نظرات خریداران کالا و نمایش تصویر جزئیات آن محصول از ویژگی های سایت های خرید آنلاین است که به شما قدرت و زمان تصمیم گیری لازم را میدهد.

از دیگر مزایای جالب خرید اینترنتی میتوان به تخفیف خوردن گاه ناگاه محصولات اشاره کرد که برای فروش بیشتر آن محصول در نظر گرفته میشود و فرصت مناسبی برای نیازمندان آن محصول میباشد تا با قیمت تمام شده ی کمتر آن محصول را خرید کنند .

در سایت های خرید اینترنتی شما میتوانید هر لحظه وضعیت سفارش محصولات خود را چک کنید و از لحظه ی پرداخت و ثبت سفارش تا زمان تحویل مراحل را بصورت خلاصه مشاهده کنید.

حال که از مزایای خرید اینترنتی گفتیم بهتر است به بررسی معایب نه چندان کم این نوع خرید اشاره کنیم :

از همان زمانی که شما محصولی را برای خرید آماده ی پرداخت میکنید ممکن است عده ای سودجو در کمین شما نشسته و منتظر باشند تا شما اقدام به پرداخت آنلاین کنید و در صفحه ای جعلی با سوء استفاده از نام یک بانک شناخته شده اقدام به دزدی اطلاعات حساب بانکی شما بکنند بدون اینکه شما متوجه این امر شوید .

شرکت کریستال برای اعتماد بیشتر و قطع دست هکرها از امکان دزدی اطلاعات خریداران ، درگاه اینترنتی در سایت قرار نداده است و شما خریداران گرامی میتوانید با تماس با بخش فروشندگان به راحتی از قیمت ها مطلع شوید و ثبت سفارش کنید.

از معایب خرید اینترنتی بعضی از سایت ها میتوان به عدم پشتیبانی و گارانتی محصولات فیزیکی اشاره کرد ، همچنین میتوان به مورد اعتماد نبودن این سایت ها اشاره کرد که سایت کریستال با پشتیبانی پیشرفته و امکان خرید حضوری خرما با کیفیت بسیار بالا خیال شما را راحت کرده است. بعضی از محصولات مانند محصولات غذایی و خوراکی را بهتر است بصورت انلاین خرید نکنیم زیرا هر کسی حق دارد تا محصولی که قرار است مصرف کند را قبل از خرید ببیند و از کیفیت آن مطمئن شود که شرکت کریستال این امکان را برای خریداران محترم فراهم کرده است. در خرید اینترنتی بسیاری از سایت ها محصول خود را  با نام درجه یک و  محصول ممتاز به مشتری غالب میکنند در حالی که بسته بندی و شکل کالا هنگام دریافت نظر خریدار را به کلی عوض میکند و در همان لحظه تحویل حس پشیمانی را در او ایجاد میکند ، لازم به ذکر است که شرکت کریستال با بسته بندی های استاندارد و بسیار شکیل و تمیز شما را وادار میکنند تا حداقل یکبار خرمای ما را امتحان کنید و مشتری ما شوید. اولین نکته ای که هنگام خرید اجناس در اینترنت توجه شما را جلب میکند، ظاهر جنس است که  میتوان از ظاهر به کیفیت و باطن آن جنس هم پی برد . همه ی ارقام خرمای کریستال با بهترین کیفیت و ظاهر زیبا ، کریستال را از شرکت های دیگر متمایز میکند .

خرید خرمای آنلاین

خرید خرما امروزه هم به شیوه ی سنتی رفتن به مغازه و خرید خرما انجام میشود ولی شرکت کریستال در حال آماده سازی زیرساخت و پی ریزی امکان خرید عمده و خرده آنلاین خرما را فراهم میکند که شاهد آن برای اولین بار در کشور هستیم .

شرکت کریستال بدنبال خرید راحت این میوه ی بهشتی و رسیدن آن به دست مشتری در کمترین زمان ممکن است.   شما در خرید خرما از شرکت کریستال قدرت انتخاب بین 12 تا از بهترین مدل های خرما در بهترین و با کیفیت ترین شکل  ممکن را دارید.

به چه شرکت هایی میتوان اعتماد کرد؟

حقیقت امر این است که در محصولات خوراکی نمیتوان به هر شرکت و هر تولیدی اعتماد کرد، زیرا خورد و خوراک ما با سلامتی ما رابطه مستقیم دارد و عقل سلیم میگوید که از جای مطمئن خرید کنیم. شرکت های فروش خرما امروزه بسیار زیاد شده اند و خرید خرما هم بسیار رواج دارد و همه روزه مقدار زیادی خرما در نقاط مختلف ایران به خرید و فروش میرسد. همیشه خرید از برند های معروف خیال خریدار را از خرید  سالم و تمیز مطمئن کرده است.  شرکت کریستال با سردخانه های مطابق با استاندارد های جهانی و نگه داری ایده آل خرما توانسته است نام مشهوری پیدا کند و با مجوز های جهانی صادرات اسم خود را به صدر لیست بهترین صادرکنندگان خرما برساند. داشتن نام موفق در صادرات خرما امری نیست که با کیفیت معمولی و سلامت عادی محصول بدست بیاید و باید بهترین و ایده آل ترین بود . در شرکت کریستال افراد بسیاری شبانه روزی در حال توسعه بخشیدن و کنترل کیفیت خرما هستند و پیشرفته ترین دستگاه های دنیا کنار هم یک زنجیره را تشکیل داده اند تا خرمای سالم و خوشمزه ای به دست شما مشتری گرامی برسد.

خرید آنلاین خرمای مضافتی

خرما مضافتی جز آن دسته از خرما هایی هست که معمولا همه دوست دارند، بعلت شیرین بودن و خوشمزه بودن این خرما ، طرفداران زیادی در بین مردم دارد و بسیار در ماه مبارک رمضان و دیگر ماه های سال مورد استفاده قرار میگیرد. مردم ایران این خرما را بیشتر با چای مصرف میکنند و معروف ترین خرمای ایران میباشد.

خرید آنلاین خرمای پیارم

خرما پیارم لوکس ترین و گران ترین خرمای موجود  در ایران میباشد، همچنین کمتر شرکتی خرمای پیارم را مانند کریستال با کیفیت بالا برای فروش حاضر کرده است. این خرما جز خرما های خشک میباشد و اغلب کسانی آنرا مصرف میکنند که به ذائقه شان میخورد. خرمای پیارم بسیار پر انرژی و مقوی است . خیلی ها این خرمای خوشمزه  را تابحال امتحان نکرده اند و پیشنهاد ما به شما این است که یکبار آنرا امتحان کنید.

خرید آنلاین خرمای زاهدی

خرما زاهدی تقریبا ارزانترین خرما است و نگهداری این خرمای خشک بسیار راحت میباشد. خرمای زاهدی نیز بسیار مقوی و خوشمزه است که استفاده آن هم در ماه مبارک رمضان بسیار زیاد است و خاصیت های زیادی هم دارد که سبب معروفیت آن در ایران شده است.

خرید آنلاین خرمای کبکاب

خرما کبکاب از خرماهای متداول و پر مصرف ایران است که بدلیل افزایش قیمت سایر خرما ها مردم به این خرما روی آورده اند.

خرمای کبکاب جز خرما های مرطوب است و شیره ی خوشمزه ای هم دارد و پیشنهاد ما به شما این است که حداقل یکبار این خرما را هم امتحان کنید و از مزه ی لذیذ آن لذت ببرید.