صادرات خرمای سایر (استعمران)

✅ صادرات خرمای سایر (استعمران) توسط شرکت صادرات خرمای کریستال انجام می شود. ✅

این شرکت در فصول جمع آوری این خرما اقدام به جمع آوری و نگهداری آن در سردخانه های مخصوص شرکت کریستال می کند.

به دلیل قیمت مناسب و همچنین کیفیت بالای این خرما ، صادرات این نوع خرما سود بسیار مناسبی را دارد . 

صادرات خرمای سایر (استعمران)

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان شرکت خرمای کریستال  تماس حاصل فرمایید.

 

 

سهم زیادی از خرمای صادراتی از ایران را ، صادرات خرمای سایر (استعمران) تشکیل می دهد . صادرات خرمای سایر (استعمران) یکی از زمینه های سود آور برای تاجران خرما است . 

در زمینه ی صادرات خرما عوامل زیادی به جز کیفیت خرما تاثیر گذار هستند .

در واقع عوامل جانبی هستند که نقش بسیار بزرگی در این زمینه دارند .

شرکت خرمای کریستال با رعایت تمام اصول و جوانب آماده همکاری با تاجران و همچنین شرکت های صادر کننده خرمای سایر (استعمران) می باشد . 

 

مزایای صادرات خرمای سایر (استعمران) با شرکت کریستال

 بسته بندی با رعایت کلیه موازین صادراتی 

 داشتن کلیه مجوزهای ملی و بین المللی و  نشان حلال 

 ارایه طرح های جدید بسته بندی

 مجهز بودن به ۴ دستگاه شیرینگ و تسمه کشی محصولات

 قابلیت وکیوم محصولات

 تنها شرکت دارای گواهی BRC که مجوز خرده فروشی در انگلستان هست

 ۶ گواهی نامه بین المللی ایزو از ایتالیا

 داشتن ۱۲ تا استاندارد ملی خرما 

  دارا بودن تمامی استانداردهای وزارت بهداشت 

 مجهز بودن به سردخانه های اختصاصی 

 تصمین کیفیت محصولات 

 قابلیت ارسال سفارش در مقیاس زیاد 

 دارا بودن مجوز رسمی از وزارت صنعت و معدن و تجارت

و ارسال در کمترین زمان ممکن از مزایای همکاری با مجموعه خرمای کریستال است .

شرکت خرمای کریستال علاوه بر خرمای سایر (استعمران) خرماهای زیر را نیز صادر می کند : 

صادرات خرمای خاصویی

صادرات خرمای شاهانی

صادرات خرمای ربی

صادرات خرمای زاهدی 

صادرات خرمای پیارم

صادرات خرمای مضافتی

صادرات خرمای کلوته 

صادرات خرمای برهی

صادرات خرمای دگلت نور

صادرات خرمای آلویی (لولو)

صادرات خرمای زرد عسلی

 

ویژگی های خرمای سایر

سایر یکی از خرماهایی هست که با نام استعمران نیز شناخته می شود . این خرما در کشور ما مصرف ندارد و به نوعی خرمای صنعتی به شمار می آید . حتی بسیاری از از مردم نیز نام این خرما را تا به حال نشنیده اند . این خرما یکی از خرماهای مهم صادراتی می باشد چرا که در کشورهای اروپایی و همچنین آسیایی از این خرما استفاده زیادی می شود. محل رشد این خرما استان خوزستان می باشد.یکی از مهم ترین ارقام خرمای خوزستان همین خرما می باشد . خرماها معمولا بر اساس نوع ، دسته بندی می شوند برای مثال درجه یک و درجه 2 و …. . درجه بندی خرمای سایر جهانی می باشد که این مورد نیز یکی از ویژگی های جالب خرمای سایر می باشد . این خرما بیشتر به صورت فله و با کارتن های مختلف به کشورهای دیگر صادر می شود و دارای بسته بندی اختصاصی و خاص همانند سایر خرماها نیست . همین موضوع نیز بر روی قیمت این خرما تاثیر می گذارد. بسیاری از نخلدارانی که خرمای سایر را کشت می کنند ، مشتریان خارجی دارند و یا شرکت های معتبری که از آن ها خرما را خرید می کنند . چند شهر در استان خوزستان این خرما را کشت می کنند که در صنعت خرمای کشور اهمیت زیادی دارند . 

 

آیا استعمران فقط در ایران کشت می شود ؟ 

خرمای استعمران نیز همانند خرمای مضافتی ، خرمای پیارم و …. در ایران فقط کشت می شود که این مورد پتانسیل بالقوه ی کشور ما را در زمینه تولید خرما به خوبی نشان می دهد . خوزستان را باید به عنوان یکی از پایتخت های خرما بیشتر مورد توجه قرار دهیم چرا که این استان به تنهایی نقش عظیمی در صادرات خرما دارد. 

 

چرا در کشور این خرما مصرف نمی شود ؟ 

خرما میوه ای است که باید مناسب ذائقه ها باشد و از طرفی باید به ذائقه ی مردم در گذر زمان نیز توجه کرد . برای مثال در بین مردم عادی که مصرف کنندگان خرما می باشند خرماهای مضافتی ، کبکاب و عسلی بیشتر مصرف می شود ، دلیل این مورد هم در واقع مصرف زیاد و عادت کردن به این خرماها می باشد . بسیاری از مردم حتی نام خرمای پیارم ، خرمای ربی ، خرمای خاصویی ، خرمای آلویی و …. را نشنیده اند که این به دلیل عدم مصرف مردم می باشد . حال باید به این موضوع نیز توجه داشت که این خرما بیشتر صرفه ی اقتصادی برای صادرات دارد و نخلداران و همچنین شرکت های فعال در این زمینه نیز بیشتر به فکر صادرات هستند تا مصرف داخل . همچنین تا ذائقه ی مردم به این خرما عادت کند زمان زیادی می برد و از طرفی هزینه های حمل و نقل و نگهداری و همچنین معرفی این خرما شاید زیاد به صرف نباشد . اما نکته ای که وجود دارد این است که مردم کشور ما حداقل باید نام خرماهای تولیدی ایران را بدانند ، چرا که ایران یکی از تولید کنندگان بزرگ خرما در جهان می باشد . 

 

صادرات خرمای استعمران در سال 97 

در سال 97 با توجه به افزایش صادرات خرمای استعمران نسبت به سال های قبل این امید وجود دارد که در سال 98 نیز بیشتر از سال 97 صادرات این خرما را داشته باشیم و از طرفی هم بسیاری از خریداران این خرما ممکن است در سال جدید با این خرما آشنا شوند . خرمای ایران در جهان به بازاریابی و معرفی بیشتری نیاز دارد چرا که سایر کشورها که کیفیت خرمای آن ها حتی از ایران هم پایین تر است بازار مناسب تری از ایران دارند هر چند که تفاوت نوع خرماها وجود دارد و از طرفی عواملی دیگر که همه ی زمینه های صادراتی را شامل می شود گریبانگیر صادرات خرما نیز می شود . قوانین مربوط به تحریم و همچنین عدم معامله ی بسیاری از کشور ها با ایران به دلیل مشکلات ناشی از انتقال ارز و همچنین شرایط منطقه ای نقش پر رنگی در فروش خرمای ایران در جهان داشته است .