صادرات خرما به دبی

شرکت خرمای مضافتی

امروزه با توجه به اهمیت صادرات خرما به دبی و انواع محصولات غیر نفتی به سایر کشورها اقدامات مناسبی برای فرآوری و عرضه محصول خرما به بازارهای خارجی صورت گرفته است و شاهد استفاده از انواع دستگاه های صنعتی برای بسته بندی مناسب تر این محصول می باشیم.

برای صادرات خرما به دبی توجه قابل توجهی به بسته بندی این محصول شده است و انواع خرمای ایرانی با بسته بندی های شکیل و فانتزی به سایر کشورها ارسال می شود.

شرایط نگهداری انواع خرما برای مصارف داخلی و صادراتی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. برخی از ارقام خرما مانند خرمای زاهدی ماندگاری بسیار بالایی دارند و برای حمل و نقل و تزانزیت این محصول نیز به اقدامات خاصی نیست. اما برخی از گونه های خرما همانند خرمای خنیزی و یا مضافتی قدرت ماندگاری کمتری دارند و حمل و نقل و ترانزیت آن می بایست با استفاده از کانتینرها یخچال دار صورت بگیرد.

 

شرکت خرمای کریستال

گروه تولیدی بازرگانی کریستال از اوایل دهه هفتاد با تلاش گروهی از تجار باسابقه در کنار جوانان آشنا به فناوری های جدید تولید و فرآوری مواد غذایی و اللخصوص خرما و از سویی تجارت بین المللی و صادرات ، با تکیه برتولید و بسته بندی محصول، همراه با عرضه ی بهترین و مرغوبترین خرمای های تولیدی ایران از جمله خرما کبکاب ، خرما پیارم و خرمای مضافتی خرمای سایر یا استعمران،خرمای ربی،خرمای کلوته ,شروع بکارنمود. این مجموعه با همکاری با کشاورزان در نقاط مختلف در ایران صدها هکتار از اراضی را به زیر کشت خرما و ایجاد نخلستان ها برده است.

 

شرکت خرمای کریستال توانایی صادرات خرما به دبی با شرایط مناسب را دارد. با توجه به نیاز دبی به واردات خرما این شرکت تصمیم به ایجاد بستر مناسب بازرگانی جهت صادرات خرما به دبی را نموده است.

شرکت کریستال یکی از بزرگترین شرکت های صادرات خرما به دبی در ایران میباشد که در کار تولید و فروش عمده خرما فعالیت دارد.

صادرات خرما به دبی

 

صادرات خرما به دبی

آیا از شرایط صادرات خرما به دبی اطلاع دارید؟ جهت ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

ایران یکی از صادر کنندگان بزرگ خرما به شمار می آید و در حدود ۳۰ رقم از انواع خرمای ایرانی از ارزش تجاری و صادراتی بسیار مطلوبی برخوردار می باشند.

تا کنون و طبق آمارهای رسمی گمرکی محصول خرمای ایران به بیش از ۴۸ کشور دنیا صادر شده است.

 

آیا میدانید بزرگترین مشتری خرمای ایرانی کدام کشور می باشد؟

کشور دبی یکی از بزرگترین مشتریان خرما ایرانی می باشد و  سالانه بیشترین صادرات خرما به دبی را داریم. خرمای مضافتی یکی از مشتری پسندترین ارقام خرما در کشور دبی است. علاوه بر کشور دبی ،هندوستان، ترکیه، پاکستان، چین و ژاپن دیگر خریداران خرمای ایرانی می باشند.

 

شرکت خرمای کریستال صادر کننده خرما به دبی

گروه بازرگانی خرمای کریستال با چندین سال سابقه موفق در زمینه صادرات خرما به دبی و بیش از ۲۶ کشور دنیا از جمله صادرات خرما به دبی و هند و ترکیه,امارات,روسیه, اوکراین,اتحادیه اروپا,آمریکای شمالی,استرالیا,نیوزلند,افغانستان و….. یکی از بزرگترین تولید کنندگان خرما و صادر کنندگان خرما در منطقه محسوب می شود.

 

این شرکت با دارا بودن دو سردخانه مجهز و اختصاصی ۵۰۰۰ تنی در دو استان خرماخیز کشور در استان کرمان شهرستان بم و استان فارس (شهرستان خشت) در فصل برداشت خرما اقدام به خرید و انبار خرماهای درجه یک منطقه و دیگر استان های خرما خیز کشور نموده تا بتواند در دیگر ایام سال نیاز مشتریان خود را پاسخ بدهد.

یکی از اهداف ما در صادرات خرما به دبی حذف واسطه ها و کاهش قیمت تمام شده خرما میباشد .
با توجه به اجباری بودن استاندارد خرما و مجوز بهداشت , این شرکت در بدو تاسیس در راستای احترام به حقوق مصرف کننده و مشتری مداری اقدام به اخذ نشان استاندارد ملی و پروانه بهداشت (سیب سلامت) برای ۱۲ نوع خرمای موجود تجاری نمود ،که در این زمینه جزو پیشتازان عرصه بهداشت و استاندارد خرما در کشور می باشیم.

 

 

 

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *