چگونه بسته بندی سالم را تشخیص دهیم؟

چگونه بسته بندی سالم را تشخیص دهیم؟

كشور ايران در حال حاضر از نظر توليدخرما جزو چهار كشور اول جهان است.

با اینکه رتبه بسیار خوبی در تولیدخرما دارد اما از نظر ارزش صادراتي در رتبه پاييني در مقايسه با ساير كشورهاي صادركننده قرار دارد.

با توجه به خصوصيات بارز محصول خرما از جهت تبديل و فرآوري آن، و همچنين قابليتهاي موجود صادراتي كشور، ضروري است كه همه بخشهاي توليدي، برداشت، فرآوري و صادرات با انجام عمليات صحيح بهداشتي ، جداسازي ، بسته بندي و … برنامه ريزي و هماهنگي هاي لازم را جهت افزايش صادرات خرما داشته باشند.

می توانید نیم نگاهی به خرمای لوکس ، قیمت خرما ، سفارش آنلاین خرما ، شرکت بسته بندی خرما ، سردخانه خرما و همچنین قیمت آنلاین خرما داشته باشید .

در دستورالعمل های فنی جهت بررسي كلي برروي انواع خرما  سعي شده است راه حلهاي مناسب بسته بندي خرما به صورت بهداشتي و صنعتي به نحوي كه ضايعات با اين نوع بسته بندي به حداقل برسد ارائه گردد.

از این رو خریداران باید دقت داشته باشند که خرما به سبب رطوبت و شیره درونی آن منبع بسیاری از آلودگی ها و آفات می تواند باشد. بنابراین ضمن خرید بسته های خرما بایست دقت شود که کارتن ها و یا جعبه ها و همچنین ظروفی که خرما در آن ها به فروش می رشد، باید عاری از هرگونه کپک زدگی و وجود آفات یا حشرات ریز چسبیده به گوشت خرما باشد.

علاوه بر اینها نکته دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد این است که ضمن تحقیق درباره قیمت های مختلف خرما و آگاهی نسبت به آن از طریق شرکت های معتبر فروش خرما، توجه داشته باشید که قیمت درج شده بر روی محصول نباید مضاعف بر آن قیمت تاییده ی وزارت بهداشت و صنعت کشاورزی باشد.

با درنظر گرفتن چندنکته ضروری و مختصر می توانید به راحتی خریدی آسان و باکیفیت داشته باشید!

شرکت خرما کریستال ضمن دارابودن تمامی استانداردهای موجود در وزارت بهداشت و تاییده ی آن توانسته با طراحی بسته بندی های بسیار شیک و مرتب، بارنگهای جذاب و گیرا، خرمای بسیار مرغوب و درجه یک را عرضه دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *