خرما درجه یک ، خرمای درجه یک

خرما درجه یک

خرما درجه یک و همچنین انواع خرمای درجه یک را می توانید با بهترین کیفیت از شرکت کریستال تهیه کنید.

شرکت ما آماده ی فروش خرما درجه یک می باشد.

برای تماس با کارشناسان شرکت می توانید با کلیک بر روی شماره های پایین صفحه به کارشناسان وصل شوید .

خرما درجه یک باید یک دست باشد

خرمای درجه یک باید یکدست و بدون خرابی باشد.

شاید شما هم تجربه خرید یک بسته خرمای مظافتی را داشته اید که روی جعبه خرمای درشت و سیاه و تمیزی وجود داشته ولی وقتی به ردیف های پایینتر نگاه کرده اید ، خرمای له شده و شیره دار و در بعضی موارد حتی کرم زده را دیده

اید !

همچنین می توانین نیم نگاهی به صفحه سفارش آنلاین خرما داشته باشید.

مشکل اینجاست که بسیاری از شرکت های غیر محبوب و کم کیفیت اقدام به بسته بندی و فروش خرما میکنند و تصور ذهنی شما از خرید خرمای درجه یک را بهم میزنند.

این موضوع هم در خرما های عادی و هم در خرما های پرسی مشاهده میشود که خرمای پرسی قابلیت له شدن و تغییر شکل را دارد ،در حالی که اگر شما از خرمای مرغوب و یکدست استفاده کنید قطعا از آن خرما و آن بسته بندی لذت

خواهید برد.

البته باید این موضوع را هم در نظر گرفت که خرما مانند شکلات یک محصول ماشینی نیست که هنگام قطعه قطعه شدن همه ی قطعات به یک شکل باشد ولی فرم کلی خرما ها باید در یک حدود باشد.

همچنین نداشتن خرابی در لابه لای خرما ها امر مهمی است که خرما فروشان و مسئولان بسته بندی شرکت ها باید به آن دقت کنند.

بسیاری از خرده فروشان  با ترکیب کردن خرماهای بسته بندی های مختلف برای سود شخصی خود اقدام به خراب کردن خرما و ایجاد زمینه ی فساد در کل خرما ها میکنند.

خرما باید رسیده و طبیعی باشد

خرمای خریداری شده توسط مشتری باید کاملا رسیده باشد .

بجز نوعی از خرما بنام خارک که در اصل رسیده نیست، بقیه خرما ها باید رسیده و مطلوب باشند.

می توانید برای کسب اطلاع از قیمت خرما روی آن کلیک نمائید.

خرما همچنین باید طبیعی باشد و در نخلستان مواد شیمیایی زیاد از حد به آن وارد نشده باشد.

زیرا خرما میوه ایست که بدون هیچگونه اضافات باید مصرف شود و دستکاری در روند رشد آن میتواند سلامت خریدار را در معرض خطر قرار دهد.

خرمای نارس مزه اش هم متفاوت است و در برخی موارد حتی شیرینی لازمه را ندارد و مزه اش کمی تلخ است.

از طرف دیگر هم با بیش از حد رسیده شدن خرما امکان ترش شدن خرما وجود دارد که در ادامه بیشتر به این موضوع میپردازیم. 

هر نارضایتی کوچک از نارس بودن خرما میتواند نظر عده ای از مردم را نسبت به خرما عوض کند.

فروش زودهنگام خرما به هر دلیل ، از مشکلات نارس بودن خرما را بهمراه دارد. و نکته حائز اهمیت این است که بسیاری از خرما را نمیشورند و همانطور که خریده اند مصرف میکنند.

شرایط نگهداری باید مناسب باشد

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن دستگاه های مکانیکی، نگهداری و انبار خرما در سردخانه بسیار راحت تر از گذشته شده است.

نگهداری خرما در دمای پایین سبب طولانی تر شدن زمان فساد خرما میشود.

یکی از مهمترین مراحل قبل از عرضه ی خرما به مشتری، شرایط و مکان نگهداری خرما است.

همچنین برای کسب اطلاعات از خرمای زاهدی ، خرما شاهانی و خرما کبکاب می توانید روی آن ها کلیک نمائید.

خرمای درجه یک در یک شرایط ایده آل نگهداری شده و سالم مانده.

سرد خانه ها باید شرایط ایزوله داشته باشند و دما و میزان رطوبت و عوامل دیگر در آن دائما مورد بررسی قرار بگیرد .

همه ساله مقادیر زیادی از خرما در اثر مشکلاتی از جمله نبود سردخانه مناسب، نداشتن فضای کافی نگهداری، تغییرات ناگهانی آب و هوایی  و … فاسد و غیر استفاده میشود.

تشخیص شرایطی که خرما در آن نگه داری شده آسان است و وقتی به دست مشتری میرسد با مشاهده وضعیت خرماها میتوان به میزان دقت در نگه داری خرما رسید ،در خرمای درجه یک خبری از بوی ترشیدگی و ترش شدن نیست

ولیکن در بسیاری از بسته بندی های خرمای مضافتی براحتی این موضوع ملموس است. 

اهمیت بسته بندی خرما

بسته بندی خرما به دو روش دستی و صنعتی انجام میشود که در روش دستی یا همان سنتی ، نیروی کار انسانی با رعایت نکات بهداشتی و در بعضی از شرکت ها با رعایت نکردن نکات بهداشتی اقدام به بسته بندی خرما در جعبه

میکنند.

این روش میتواند کاملا در شرایط غیر بهداشتی انجام شود و امروزه این روش را تایید نمیکنند.

لیکن در روش صنعتی با استفاده از ابزار آلات و ماشین های پیشرفته در زمان خیلی کمی با دقت و ظرافت بالا بسته بندی بهداشتی و استانداردی انجام میشود که البته در این روش هم امکان غیر بهداشتی بودن نیز هست.

بسته بندی خرما بسیار موضوع مهم و با اهمیتی است . با چند علت میتوان این موضوع را اثبات کرد. 

اولین و مهمترین علت سلامتی مصرف کننده است.

پس از قرار دادن خرما در بسته بندی ممکن است برای مدتی، خرمای بسته بندی شده در هوای آزاد و اتاق یا انبار بماند، پس علاوه بر شرایط نگهداری، واکنش ندادن بسته با خرما و تولید نکردن مواد سمی در داخل بسته بسیار امر مهمی است.

 اینکه خرما بصورت مستقیم با بسته بندی در تماس است و اگر در ساخت جعبه ی خرما از مواد اولیه سالم و تایید شده استفاده نشود ، امکان در خطر بودن سلامت مصرف کننده وجود دارد.

علت دیگر اهمیت بسته بندی ، محافظت در برابر موجودات ریز جسه و نفوذ گرد و غبار به جعبه خرما است.

در صورتی که امکان نفوذ موجودات و حشرات کوچک به جعبه وجود داشته باشد میتواند باعث فساد و خراب شدن شکل خرما بشود .

شاید خیلی ها دیده باشند که یک جعبه رطب بعلت فشار زیاد، شیره اش از پلاستیک داخل جعبه خارج شده باشد و هم کارتن را چسبناک کرده باشد و هم بسیار شکل بدی به جعبه داده باشد.

در این موارد خریداران و مشتریان در ذهنشان به خرمای بسته بندی شده شک میکنند و ممکن است از خرید منصرف شوند.

از دلایل مهم دیگر میتوان به جلوگیری از فساد در شرایط آب و هوایی نامساعد اشاره کرد. به این صورت که اگر خرما به دلیلی در شرایطی نامساعد از نظر آب و هوا یا رطوبت قرار گرفت ، سریع فاسد و بی استفاده نشود.

دلیل دیگر را میتوان راحتی حمل و نقل خرما دانست. خرما باید به راحتی در مقادیر مختلف 1 یا نیم کیلویی یا 700 گرمی و اندازه های دیگر جابجا شود که در صورت وجود بسته بندی استاندارد این امر ممکن میشود.

همچنین برای خرید خرمای مضافتی و یا خرمای لوکس می توانید از شرکت ما اقدام نمائید.

از دیگر علت های مهم بودن بسته بندی میتوان به استفاده از خرما در مجالس و پذیرایی از مهمان ها و یا حتی نگهداری از جعبه برای استفاده در امور روزانه نام برد .

بیش از 90 درصد از شرکت ها بسته بندی خوبی برای خرمای خود ندارند و افراد تمایلی به استفاده از خرما بهمراه بسته بندی برای پذیرایی ندارند.

در موارد دیگر بسته بندی خرما تا از قبل تمام شدن خرما از بین میرود و بعلت نامرغوبی مواد اولیه استفاده شده در آن زیبایی ظاهر خرما را از بین میبرد .

شرکت کریستال علاوه بر داشتن خرما های درجه یک ، بسته بندی درجه یکی هم برای آنها در نظر گرفته است.

بسته بندی کبریتی شرکت کریستال با بهترین طراحی ممکن صورت گرفته و زیبایی خاصی در کنار کیفیت عالی خرما به شما ارائه داده است.

همچنین کیفیت مواد اولیه ساخت جعبه بسیار عالیست و ساخت جعبه ها مطابق استاندارد روز پیش میرود. شما میتوانید برای دیدن بسته بندی های کریستال بصورت حضوری یا از سایت اقدام کنید.

برند باید ثبت شده و استاندارد باشد

حتما باید برند هایی که امروزه در بازار شلوغ خرما فروشی فعالیت میکنند ، استاندارد و مطابق دستورات بهداشتی جهانی پیش بروند.

بسیاری از برند ها هیچگونه استاندارد داخلی یا خارجی و تاییدیه رسمی ندارند ولی امروزه در بازار هیاهو کرده اند و به راحتی بدون توجه به سلامت مشتریان ، خرمای خود را بفروش میرسانند.

زمانی که برندی استاندارد باشد و زیر نظر یک یا چند نهاد نظارتی کار خود را ادامه دهد، شرایط برای کمکاری و وجود ضعف در خرما کم میشود.

استاندارد های جهانی و کسب جواز صادرات به کشور های همسایه بسیار سخت تر و جدی تر از استاندارد های داخلی میباشند که این موضوع از اهمیت بیشتری برخوردار است.

شرکت کریستال مفتخر است با صادرات درجه یک ترین خرمای کشور دارای : ” گواهینامه ی حلال “،” ایزو 9001 “، ” ایزو 22000 ” ، ” گواهینامه GMP ” ، ” گواهینامه HACCP” ، “گواهینامه BRC ” ، ” استاندارد IFS ” ، ” پروانه بهداشت ”  و ”

استاندارد ملی” میباشد.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *