شرکت بسته بندی خرما

شرکت بسته بندی خرما

شرکت بسته بندی خرما در واقع شرکتی می باشد که معتبر و دارای مجوزهای لازم برای بسته بندی اصولی خرما می باشد. شرکت کریستال با داشتن تجربه ی کافی در زمینه فروش خرما و بسته بندی خرما می تواند بسته بندی را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. بسیاری از فروشندگان خرما فقط به بسته بندی توجه می کنند اما نکته ی مهم دیگری نیز وجود دارد و آن نکته طرح بسته بندی خرما می باشد. شرکت ما با تحقیق در زمینه های مورد علاقه ی مردم و همچنین توجه به اصول روز طراحی ، طرح های مناسبی را برای بسته بندی طراحی کرد. همچنین این طرح ها در وزن های مختلف و ابعاد مختلف قابل ارائه می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش شرکت در ارتباط باشید .

بسته بندی خرمای مضافتی

خرمای مضافتی یا همان رطب مضافتی به دلیل محبوبیت در کشور و همچنین فروش بالا ، باید بسته بندی مناسبی داشته باشد. شرکت ما با توجه به اصول روز بسته بندی مناسبی را برای خرمای مضافتی ارائه می دهد. از طرفی مضافتی به دلیل تجاری بودن و همچنین حجم صادرات زیاد باید دارای بسته بندی های مختلف و متفاوت در ابعاد و طرح های مختلف باشد چرا که سلیقه ی تاجران با یکدیگر تفاوت دارد و همچنین مردم کشورهای مختلف به رنگ های مختلف نیز علاقه دارند . از طرفی جنس بسته بندی نیز باید همانند طراحی آن استاندارد و به روز باشد . از طرفی مضافتی نیز خرمای مرطوبی می باشد که باید در طراحی بسته بندی به این موضوع توجه شود که حتما بسته بندی به نحوی طراحی شود که با داشتن شیره دچار مشکل نشود. از طرفی حتما باید از طرح های روز و جلوه های گرافیکی در طراحی بسته بندی این خرما استفاده شود .

بسته بندی خرمای کبکاب

خرمای کبکاب چون خرمای پر استفاده و عام پسندی می باشد معمولا در بسته بندی های کارتنی مورد استفاده قرار می گیرد. البته کبکاب انواع مختلفی دارد ولی بیشتر از نوع پرسی موجود می باشد.  علاوه بر کارتنی ، بسته بندی ها سطلی و انواع دیگر نیز برای این خرما موجود می باشد.بسته بندی های خرمای کبکاب مناسب صادرات و همچنین فروش داخلی می باشد . به دلیل مصرف بالای کبکاب در کشور حتما باید از بسته بندی مناسبی برخوردار باشد تا مصرف کنندگان دچار مشکل نشوند .

بسته بندی خرمای پیارم

پیارم که لوکس ترین خرمای ایران می باشد باید دارای بسته بندی مناسب و جذابی باشد. بسته بندی خرمای پیارم نقش بسیار پررنگی در فروش این محصول دارد چرا که اغلب افراد به دلیل گران بودن این خرما به بسته بندی آن توجه زیادی می کنند.یکی از خرماهایی که به بسته بندی بسیار حساس می باشد همین خرمای پیارم می باشد . پیارم به دلیل قیمت بالا باید بسته بندی شیک و جذابی داشته باشد. باید به این نکته نیز توجه داشت که هر خرما به مقصد چه کشوری می باشد ، برای مثال صادرات پیارم بیشتر به اروپا می باشد که باید به روند بسته بندی ها در اروپا و همچنین بسته بندی مورد علاقه ی مردم در این کشور توجه کرد . همه ای این نکات برای فروش بیشتر و بهتر محصول می باشد . 

بسته بندی خرما در وزن های مختلف

شرکت ما با داشتن بسته بندی های مناسب در طرح ها و وزن های مختلف می تواند خرمای شما را در بسته های مناسب بسته بندی کند. همچنین موضوعی که در بسیاری از شرکت های بسته بندی خرما رعایت نمی شود ، مجوزهای لازم و قانونی بودن این موضوع می باشد.کریستال با داشتن مجوزها و استانداردهای روز ایران و اروپا می تواند بسته بندی کاملا بهداشتی و اصولی را عرضه نماید. به علاوه شرکت ما با تضمین کیفیت بسته بندی ها ، آن ها را برای جلوگیری از هرگونه ضربه و همچنین خسارت احتمالی تضمین می دهد . مقاومت بسته بندی های فله به حدی ست که حتی با ضربه های شدید هم دچار مشکل نمی شوند ولی باید در نگهداری آن ها نیز دقت کافی را به خرج داد.

بسته بندی با برند کریستال  

همچنین اگر خرمای شما دارای کیفیت مناسب و مطلوب باشد می توانیم آن را با برند کریستال برای شما بسته بندی کنیم. بسته بندی با برند کریستال به دلیل شناخته شدن این برند باعث افزایش فروش می شود . همچنین می توانید برای خرید خرما ، قیمت خرمای فله را از کارشناسان ما جویا شوید . علاوه بر موارد گفته شده در صورتی که می خواهید خرما را آنلاین سفارش دهید می توانید از منوی سفارش آنلاین خرما استفاده کنید.همچنین می توانید قیمت به روز خرما را از کارشناسان ما استعلام بگیرید.

لینک پیشنهای : قیمت خرمای زاهدی

لینک پیشنهادی : قیمت خرمای کبکاب 

لینک پیشنهادی : قیمت خرمای پیارم

شرکت بسته بندی خرما در تهران

همچنین شرکت ما با داشتن شعبه در تهران می تواند خرما را تهران بسته بندی کند و به مشتریان تحویل دهد. تهران به دلیل پایتخت بودن و همچنین حضور شرکت های تجاری می تواند بازار مناسبی برای خرما داشته باشد. به علاوه بیشتر کشور ها در تهران نماینده دارند و این نیز می تواند به فروش خرما کمک شایانی کند. همچنین شرکت های بازرگانی مختلفی در تهران حضور دارند که می توانند با همکاری با شرکت کریستال خرما را برای مشتریان خود در خارج از کشور تهیه کنند . از طرفی کیفیت خرما  و همچنین کیفیت بسته بندی یکی از دغدغه های فعالان در حوزه خرما می باشد . همچنین بسیاری از تاجران و فعالان در حوزه صادرات می توانند با خیالی آسوده بسته بندی و تهیه خرما را به ما بسپارند .

شرکت بسته بندی خرما در بم 

شهر بم به دلیل داشتن خرمای مضافتی که صادرات وسیعی در طول سال دارد یکی از شهرهای مهم صنعت خرما می باشد. این شهر نیز به دلیل فروش بالای مضافتی یکی از شهرهای تجاری در زمینه خرما می باشد .بسیاری از خریداران خرما که از خارج به ایران می آیند و مشتری خرماهای تولیدی در استان کرمان هستند حتما به شهر بم سفر می کنند و بازدیدی از سردخانه و روند بسته بندی دارند. به علاوه وجود شرکت بسته بندی خرما در بم الزامی می باشد چرا که از خود شهر بم به اروپا صادرات زیادی وجود دارد و همین موضوع نشان دهنده ی اهمیت وجود شرکت بسته بندی در شهر بم می باشد .

 

 

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *