بازاریابی خرمای ایران در جهان

خرما کبکاب درجه یک

خرمای ایرانی همواره به عنوان یک خرمای با کیفیت در جهان شناخته شده است. این خرما همواره زبان زد مردم مصرف کننده بوده است . اما سوالی که وجود دارد این است که آیا فقط ایران تولید کننده ی

خرما می باشد ؟ آیا کشورهای دیگر نقشی در تولید خرما ندارند .  قطعا کشورهای دیگر نیز در تولید خرما نقش دارند و رقیبان ایران در بازار های جهانی به شمار می آیند . اما ضعف بازاریابی و همچنین

تحریم و بسیاری از عوامل باعث شده خرمای ایران در جایگاه واقعی خود نباشد .  بسیاری از تولید کنندگان خرما همانند تونس و عربستان منتظر کم رنگ شدن نقش ایران در بازار خرمای جهانی هستند و

متاسفانه هر از گاهی این امکان برای آن ها فراهم می شود . از طرفی خرماهایی که مردم جهان آن ها را دوست دارند نظیر خرمای پیارم ، خرمای مضافتی و … در ایران کشت می شوند که این نشان

دهنده ی پتانسیل بالای کشور ما در صادرات خرما می باشد . می توانید نیم نگاهی به صفحات خرما استعمران درجه یک ، خرما کبکاب درجه یک ، خرما پیارم و همچنین بهترین سردخانه خرما داشته

باشید.

حال باید برای بهتر شدن وضعیت فروش خرمای ایران در جهان چه کرد؟

باید نشست های مشترکی با سایر کشورها برگزار شود و در آن خرمای ایران به صورت کامل به مشتریان معرفی شود . همچنین خرما و سایر خوراکی ها شرایط خاصی دارند به این صورت که ذائقه مردم

اگر به آن ها عادت کند می تواند یک پیوستگی همیشگی را برای مصرف به وجود آورد و اگر برای مدتی این خرما را مصرف نکنند قطعا ذائقه آن ها عوض خواهد شد . 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *